Virtuální obsahová dílna

Využij sílu sociálních sítí

Máš něco, co potřebuješ dostat mezi lidi?

Možná je to produkt nebo služba. Možná chceš být jen více vidět a slyšet. Možná chceš o něčem šířit povědomí.

V každém případě ti bude virtuální obsahová dílna přidanou hodnotou na cestě. 

Play Video
Co to obsahuje?

Proč právě se mnou?

Za 3,5 roku jsem vytvořil facebookovou stránku s 30 000 sledujícími organicky a bez jakýchkoli reklam, jen na obsahu. 

Na své cestě jsem se potkal s mnoho lidmi, kteří by chtěli dostat své sdělení, služby nebo produkty mezi lidi, ale neví jak. A protože jsou na začátku, tak potřebují informace o tom, jak na to a také vedení, inspiraci a motivaci to dělat dál a svůj úspěšný kanál opravdu vybudovat. 

Dále potkávám ty, kteří již mají zkušenosti s tvořením vlastních kanálů a obsahu, ale zasekli se a neví kudy dále nebo se jen chtějí v některé oblasti zlepšit a posunout ji. 

A proto jsem se rozhodl vytvořit něco, co já sám bych na své cestě kdysi tak moc potřeboval.

Místo, kde dostanu informace, vhledy, tipy a triky a konkrétní návody. tím místem je tato virtuální obsahová dílna

S čím ti dílna pomůže?

S NASTARTOVÁNÍM BUDOVÁNÍ SVÉ KOMUNITY NA FACEBOOKU

aby lidé věděli o tom, co děláš a jak to děláš

O tom, co děláš je třeba dát lidem vědět a mnoho tvůrců pracuje při šíření svého obsahu jen s pár těch nejbližších, kteří sledují jejich stránku. Podiváme se na to, jakým způsobem může tvé publikum růst aby tvé sdělení mělo dopad na co největší skupinu lidí a tím mohlo více lidí oslovit. 

S TVOŘENÍM OBSAHU PRO SVÉ SLEDUJÍCÍ NA SVÉ STRÁNCE

jak jinak se dostat lidem do hlavy a do srdce?

Velká část obsahu dílny je právě o obsahu a jak na něj. Dělá se mnoho mnoho chyb při tvoření obsahu. Někdo příliš prodává, někdo málo a většina lidí vlastně nechápe, co je jejich produkt nebo největší konkurenční výhoda. Jakmile získáš přirozený návyk v tvoření, vše se změní. 

ZAČÍT TOČIT VIDEA A PŘESTAT SE TOHO KONEČNĚ BÁT

video je tím nejlepším způsobem, jak si získat publikum

Ne, videa dělat nemusíš. Ale rád bych, abys opravdu věděl proč je důležité je dělat a proč by bylo fajn se to naučit a překonat tu zeď strachu a vystrčit svou hlavu mezi lidi. Ono se to totiž opravdu vyplatí a když to budeš dělat, tak získáš mnohem více než jen pozornost svých sledujících . 

S KONZISTENCÍ VE TVÉ PRÁCI PŘI TVORBĚ OBSAHU

aby tvůj obsah nebyl "rychle oheň, rychle popel"

Asi největší chybou při tvorbě obsahu je nepochopení důležitosti konzistence v této práci a také to, že je to práce. Tvorba obsahu je tvůj obchodní zástupce a díky ní se k tobě budou dostávat klienti a tak je třeba jí dát dostatečnou důležitost a pravidelnost. 

S MOTIVACÍ PŘI BUDOVÁNÍ SVÉ STRÁNKY A OBSAHU

je třeba si neustále připomínat proč to dělám

Virtuální obsahová dílna tě bude motivovat v tom, abys dále tvořil. A jsme bytosti tvůrčí a tak to v sobě máš, jde jen o to to dělat, pochopit roli obsahu ve tvém podnikání a nechat se tím vést. Až projdeš všechen obsah dílny, tak budeš na celý svět tvoření svého vlastního obsahu koukat úplně jinak. 

CELKOVĚ S TVÝM PODNIKÁNÍM A MARKETINGEM

nejde jen o sociální sítě ale o celkový pohled

Za 7 let ve sféře obchodu a marketingu jako obchodník, jsem toho hodně nasál a rád to předávám dále. V dílně je i Průvodce s tipy pro podnikání a je to důležitá část celé tvé cesty. Nejen jak to prezentovat, ale jak nad tím vlastně přemýšlet. Máš se na co těšit, tak pojď do toho. 

Jak prakticky?

Jak to bude probíhat?

Virutální obsahová dílna byla 6 měsíců živý kurz, kde jsme s účastníky tvořili obsah Každý den jsem do dílny dával video, tipy na příspěvky, tipy pro podnikání, sdílení vlastních zkušeností a mnoho dalšího hodnotného obsahu pro práci se sociálními sítěmi a zejména Facebookem. Nyní je veškerý nakumulovaný obsah dílny k dispozici za jednorázový poplatek a můžeš z toho neomezeně čerpat už napořád. Dostaneš přístup do uzavřené Facebookové skupiny, kde je obsah rozdělen do průvodců a sám/sama si ho projdeš podle toho, jak intenzivně budeš chtít. Můžeš si dát každý den kousek anebo to do sebe dostat najednou. Ale je tam toho mnoho a vše ti pomůže ve tvém projektu a toho, jak jej dostat před ty správné oči. 

Témata úvodních videí dílny:

1. Začni svým proč
To nejdůležitější na začátek. Proč to děláš a co se stane, pokud to dělat nebudeš.
2. Facebook
Čím je, čím není a proč právě Facebook je ta nejlepší cesta k tvému publiku.
3. Profil, stránka, skupina
Co je co a k čemu se co využívá. Výhody a nevýhody tvého způsobu práce.
4. Tvoření obsahu
Obsah, jako tvůj obchodní zástupce. Cesta před oči tvých zákazníků. Síla obsahu.
5. Tam venku je někdo kdo...
Tam venku je někdo, kdo tě potřebuje a potřebuje to slyšet právě od tebe.
Den 1
Den 2
Den 3
Den 4
Den 5

Reference účastníků dílny

282199060_534455828271134_7861437331013264616_n

Lucka Kmochová

Podnikatelka v oboru zdraví a osobního rozvoje
5/5

Vůbec jsem netušila, jak tvořit obsah na FB a Štěpán mě na naučil vše, co jsem k tomu potřebovala. A především mě provedl cestou, jak natáčet živá videa, ze kterých jsem měla velký strach, který asi nikdy nepřekonám…Teď tvořím obsah s radostí, přirozene, a točím živá videa každý den.Za mě VELKÉ DÍKY A VDĚČNOST za všechnu hodnotu Virtuální obsahové dílny

266323241_6657051424337439_6512674602292346272_n

Kateřina Hájková

Podnikatelka v oboru kinologie
5/5

Naučila jsem se přidávat obsah pravidelně a jinou, víc zábavnou formou. Také zviditelňovat sebe, s tím sem měla velký problém. Počet sledujících vzrostl o jednou tolik. Za mně velké díky

Naučila jsem se přidávat obsah pravidelně a jinou, víc zábavnou formou. Také zviditelňovat sebe, s tím sem měla velký problém. Počet sledujících vzrostl o jednou tolik. Za mně velké díky🙏

Kateřina Hájková

Podnikatelka v oboru kinologie
5/5
218228679_2932004147011212_6784278187695140603_n

Klára Robková

Podnikatelka v oboru kinologie
5/5

Myslela jsem si, že na své stránky musím dávat jen pracovní obsah, ale díky dílně jsem si uvědomila, že lidé kupují hlavně mně. Nyní mám na svých stránkách 2-3 příspěvky týdně a vymýšlím je s lehkostí a baví mě to.

Video reference dílny a dalších kurzů